klösmärken på sadel..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linuld
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 935
L

linuld

Någon som har nåt tips på hur man kan få klösmärken från en katt att synas mindre på en sadel? Kattan i stallet har lyckats vässa klorna på en sadel och vi funderar på hur man skulle kunna få det att se lite bättre ut?

Nån med liknande erfarenhet?

Sv: klösmärken på sadel..

Har du fått skador i narven så kommer dom alltid finnas där det enda du kan göra för att dom ska synas mindre är att smörja eller gå till en sadelmakare som kanske kan färga skadorna lite, obs endast om du inta har smort sadeln eftersom fettet gör att färgen inte fastnar.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 235
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Skjøldur
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
549
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka