J
Jangvik
Hej igen!
Nu måste jag skryta lite. Har redan vart så händig att jag slängt ihop ett litet klösträd!
Jag och tjejen har snackat om att göra ett klösträd till våra katter ett tag nu så idag köpte jag det sista!
Inköpt:
Träpålar
Spånskiva
Spånskiveskruv
Häftpistol
Häftklammrar
Tyg
Matta
Jag orkar inte förklara så jättemycket men här är iaf resultatet! Visst blev det fint?
Lite sönderplockat. Oihopsatt kanske rätt ord är. Eller nåt.

Redan innan jag satt ihop det var Totte på pinnen! Han älskar redan allt..

Här har vi den klar. Han är på den igen. Helt tiden

Inga kommentarer..

Efter leken lägger man sig ner för att vila på det supermysiga tyget!

Att han tycker om den glädjer ju mig hur mycket som helst. Jag skall bygga något mer avancerat senare ikväll tror jag. Ett litet hus och så kanske! Måste köpa vinkeljärn först men jag tror t.o.m att jag sticker ut och gör det nu!
Allt som allt tog det ~30 minuter att bygga. Inklusive att städa.
Den kostar kanske uppskattningsvis runt 100:- i materialkostnad. Om jag säljer den kanske man tar en 150:- så lite billigare i affär är det ju allt
Tror att jag skall ge just denna till en granne. Eller sälja. Får se, kul vad det iaf!
Kommentera!
Nu måste jag skryta lite. Har redan vart så händig att jag slängt ihop ett litet klösträd!
Jag och tjejen har snackat om att göra ett klösträd till våra katter ett tag nu så idag köpte jag det sista!
Inköpt:
Träpålar
Spånskiva
Spånskiveskruv
Häftpistol
Häftklammrar
Tyg
Matta
Jag orkar inte förklara så jättemycket men här är iaf resultatet! Visst blev det fint?
Lite sönderplockat. Oihopsatt kanske rätt ord är. Eller nåt.

Redan innan jag satt ihop det var Totte på pinnen! Han älskar redan allt..

Här har vi den klar. Han är på den igen. Helt tiden

Inga kommentarer..

Efter leken lägger man sig ner för att vila på det supermysiga tyget!

Att han tycker om den glädjer ju mig hur mycket som helst. Jag skall bygga något mer avancerat senare ikväll tror jag. Ett litet hus och så kanske! Måste köpa vinkeljärn först men jag tror t.o.m att jag sticker ut och gör det nu!
Allt som allt tog det ~30 minuter att bygga. Inklusive att städa.
Den kostar kanske uppskattningsvis runt 100:- i materialkostnad. Om jag säljer den kanske man tar en 150:- så lite billigare i affär är det ju allt
Kommentera!