Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har vi budat hem ett klösträd från tyska ebay; 1,7 meter högt och jag tror färgerna kommer matcha bokhyllan och sofforna bra.
Fick det för 330:- men vi missade att just den säljaren hade dyr frakt så vi landade på 630:- allt som allt - men ändå superbilligt om man jämför med vad det skulle kosta i Sverige.
Hittade också flera snygga träd över 2 meter men de skulle dominera vardagsrummet totalt så kissarna får nöja sig med det här så länge:
Det återstår bara att få hit och montera ihop det; hur har ni gjort med era höga klösträd - har ni fäst dem i väggen eller inte?
Jag har faktiskt inte mitt fäst i väggen. Med stor bottenplatta är det rätt stadigt ändå. Men dom har ju en förmåga att bli rangliga med tiden oavsett om man skruvar ihop dom då och då, så man kanske får tänka om efter ett tag.
Ser nu att du har samma modell som jag, färgerna på ditt förvillade Är det också ett Leopet?
Nu är det färdigmonterat och klart! Står ganska stadigt utan förankring i väggen så vi får se om det håller för bus.
Jag vet inte vad märket heter men vi köpte det från något företag som hette Mucola GmbH.
Mitt var förvisso ett golv-tak-träd, men jag har tagit bort så det ser ut som ditt. Fast jag har även plockat bort rullarna, mina kom ändå inte in i dom
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...