Klubbar som inte skickar in resultat

kajsa_kavat

Trådstartare
Vad ska man göra när klubben man har tävlat på inte skickar in resultat. Jag har en häst som jag ska sälja och spekulanter går in på RF sida men där står ju inte alla resultat som finns. Jag har mailat klubben flera ggr men det har inte kommit in resultat för det. Finns det nåt annat man kan göra? Har för mig att klubbarna är skyldiga att rapportera resultat. Annars är ju den sidan meningslös.

Sv: Klubbar som inte skickar in resultat

är nog inte mkt man kan göra då. kan du inte försöka skaffa fram resultatlistan från klubben då för att kunna visa för spekulanterna?

sen vet man ju inte om alla resultat som rapporteras in till svrf kommer upp på sidan heller.....vet du om klubben har skickat in dem öht?

Jag kan bara rapportera att vår klubb skickade in resultat från en regional hoppning samma kväll, som var i mitten på september. De resultaten har inte kommit upp än, fast jag har fått bekräftat att det är riktiga filer jag skickade.

Alltid är det inte klubbarnas fel.

nä SVRF är inget vidare på att besvara. Skit svårt attveta om det kommit fram.

jag jobbar hård för att vårt distrikt ska tilhandahålla alla resultat.
lokal-reg-nat.
och de som inte finns är klubbarna som inte skickat in/skickat in fel eller likande.

Vi hade tävlingar i somras som vi har skickat in resultatet till Svrf, har kvitto på att de har mottagit det men av någon anledning så har de inte lagt in resultatet. Ring kansliet på Strömsholm och ifrågasätt varför de inte har lagt in resultatet.

nä SVRF är inget vidare på att besvara. Skit svårt attveta om det kommit fram.

jag jobbar hård för att vårt distrikt ska tilhandahålla alla resultat.
lokal-reg-nat.
och de som inte finns är klubbarna som inte skickat in/skickat in fel eller likande.

Lite halv-OT.

Jadå, ÖRF är duktiga på det. Får hoppas att MRK skickar in helgens resultat snabbt och korrekt ;) Väldigt uppskattat med resultatet snabbt ute på hemsidan :bow:

Synd att det är rörigt med LFK-tävlingen i Björkvik nu. Det sabbar tävlingsplaneringen totalt när den flyttas :mad:

Lite halv-OT.

Jadå, ÖRF är duktiga på det. Får hoppas att MRK skickar in helgens resultat snabbt och korrekt ;) Väldigt uppskattat med resultatet snabbt ute på hemsidan :bow:

Synd att det är rörigt med LFK-tävlingen i Björkvik nu. Det sabbar tävlingsplaneringen totalt när den flyttas :mad:

Skicka in .. hmm varför?? :angel:
får bara tillbaka dem, meningslöst att maila till sig själv. :rofl:

sveland cup kvalresultat ligger jag lite på så jag får okej på dem också men de är klara med.
och den blir nog inte i Björkvik..

har jobbat hårt idag. och igår. då fanns resultaten på MRKs sida iaf. och på ÖRF sen förmiddagen.

Skicka in .. hmm varför?? :angel:
får bara tillbaka dem, meningslöst att maila till sig själv. :rofl:

sveland cup kvalresultat ligger jag lite på så jag får okej på dem också men de är klara med.
och den blir nog inte i Björkvik..

har jobbat hårt idag. och igår. då fanns resultaten på MRKs sida iaf. och på ÖRF sen förmiddagen.

Jag vet att du har MRK:s också, jag menade att du skulle skicka in dem till SvRF. Jag skrev ju att det var bra att de fanns ute snabbt på hemsidan. Det uppskattas av mig som hästägare en bit bort från hästen ;)

Jag hoppas att det blir samma dagar, ställer till tävlingsplaneringen och mitt resande annars :crazy:

Har sett att min ponny fått sin placering tillgodoräknad sig, redan. Det tog alltså bara två dagar, man blir chockad :crazy:

Jag pratade med ridsportförbundet om det, och dom sa att det oftast berodde på att klubberna inte skickade in resultaten... Men självklart så händer det ju att det är dom själva som är lite *hrm* tröga ibland.

// F

Jag kan bara rapportera att vår klubb skickade in resultat från en regional hoppning samma kväll, som var i mitten på september. De resultaten har inte kommit upp än, fast jag har fått bekräftat att det är riktiga filer jag skickade.

Alltid är det inte klubbarnas fel.

fast det är inte ovanligt att klubbarna glömmer skicka till BÅDA mailadresserna på förbundet. De skickar in resultatfilen och glömmer html-filen. Då får förbundet när de hinner fixa till det. Har själv jagat några klubbar som envist hävdat att de mailat in rätt men det har visat sej att det bara mailat in "resultatfilen". Obs att resultatfilen och html inte är samma fil.. förutom i fälttävlan.

Så jaga klubben och kolla med förbundet.

Men visst sen har ju förbundet sina "små" missar också. :idea:

Tycker det är jätte bra att man kan kolla resultaten på internet, men om inte alla klubbar skickar in resultaten är det inte lönt att ha det eftersom det inte stämmer.

Tycker det är jätte bra att man kan kolla resultaten på internet, men om inte alla klubbar skickar in resultaten är det inte lönt att ha det eftersom det inte stämmer.

Lär dig knapplåna. Trycker du på min svarsknapp men svarar mer allmänt är det bra om du skriver t.ex. *Knapplån* överst i ditt inlägg.

Fast är man lite insatt i tävling så vet man ju att alla resultaten inte redovisas på den sidan.

Kräver de resultat så be bara föreningarna skicka resultaten till dig så kan du visa dem om de är intresserade av det

Fast är man lite insatt i tävling så vet man ju att alla resultaten inte redovisas på den sidan.

och ett tips just av den anledningen. Spara dina resultat själv om det gäller kval. Ibland gör faktiskt föreningar av med resultatet och sen har det inte redovisat heller. :devil:

Fast sen tycker jag att det är bra om man stöter på förbundet när det är fel. Så att de rättar till det. :idea:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 844
Senast: ildiko
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka