Klubbfunderingar...

Ninnurur

Trådstartare
Tävlingssäsongen börjar dra ihop sig och jag har ingen aning om vilken klubb jag ska tävla för! Har inte tävlat på ett tag pga av knäskada hos mig och sist red jag för den klubb som erbjöd lagplats. I år ska jag itne rida i lag så det spelar ingen roll.
Klubben som ligger närmast är en liten privatklubb, brukar nyttja deras ridhus men känner ingen större tillhörighet dit.
Min "hemmaklubb" har jag inte satt min fot på på flera år.
Det som ligger närmast tillhands är ridklubben där jag jobbade förut men ajg känner inte någon direkt tillhörighet dit heller.

Vilken tycker ni att jag ska välja? Känns som klubben jag jobbat för men jag vet ändå inte... :confused:
Kan man inte starta en egen klubb lite snabbt ;)

Sv: Klubbfunderingar...

Sponsra småklubbarna.:bump: Alltså jag håller på privatklubben.
Jag tycker det är roligare att tävla för en liten klubb, det blir större sammanhållning och vi håller ihop när vi tävlar !!!
Får jag fråga vilken ???
/Cetzy

Sv: Klubbfunderingar...

Det är Kilens, men alltså, jag känner ingen där...

Gah, känns som om jag måste bestämma mig snart! Annars blir det UVFK.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 124
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 490
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 957
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka