Klubbjacka?

LLaika

Trådstartare
Hej

I år ska jag köpa en ny varm vinterjacka till stallet. Jag hade tänkt köpa klubbjackan, men i år ska man åka till en ridsportsaffär o beställa därifrån och bestämma modell själv. Är det någon som har ett bra tips? Jackan ska finnas i minst 150, vara varm, skön, snygg och finnas i Marinblått. Tack på förhand! :bow: :D

Sv: Klubbjacka?

Själv så gillar jag ju Kyrka K jackorna allra bäst.
Även Musto och Piekur har jag hört väldigt mycket bra saker om, men de är ju ganska dyra.

Men kolla på Lillhästen www.lillhastenistav.se De har två jackor, dels Jacson Gladstone och dels så har de en Roping jacka där. Båda jackorna finns i marintblått samt från 140 resp. 130 och uppåt i stooora storlekar, de är dessutom billiga och kostar under 300:-

Tack för tipsen!

En Jacson Gladstone har jag redan, som höstjacka ;)
Men det är typ som Roping (Paddock) som jag letar efter... Vart finns Kyra K, Musto och Pikeurjackorna då? Har de några marinblåa i strl 150? :D

De flesta välsorterade butiker säljer oftast jackor av märken som Kyra, Musto, Pikeur,
Euro-Star och liknande. Marinblå är ju en relativt vanlig färg och därför tror jag att nästan alla jackorna av märkena jag nämt finns att få tag i den färgen. Ang. storleken
så vet jag inte, men jag tror det finns ganska gått om storlekar med - även fanns butikerna kanske inte alltid har de hemma - så kan de oftast ta hem fler storlekar!

Love*Laika skrev:
Tack för tipsen!

Vart finns Kyra K ... Har de några marinblåa i strl 150? :D

Jag har sett Kyra-jackor i din önskefärg på EKO i Stockholm-Länna. Priset var omkring 1500 kronor. :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 058
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 569
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka