Klurat på en fråga.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Klurat på en fråga.

Jag har inte fått några. Hade några extrakilon när jag blev gravid, men inte jättemånga.

Klarade mig helt utan. Jätteskönt, för jag var väldigt orolig för att få bristningar innan. Men kan ärligt säga att jag nog inte skulle brytt mig om jag nu fått några. Du har ju något underbart att se fram emot!

Jag har inte fått en enda bristning någon stans på kroppen medans min kompis har över allt påstår hon. Jag fick i stället fula ben för det är det som går i vår släkt. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 830
Senast: Bullen22
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 413
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 708
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 035
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka