kluriga data/tv spel?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Någon som har tips på roliga men lite tankespel? tänk typen av broken sword, arvet från rosemond hill, shivers, la noair osv?

Tycker det kommer ut alldeles för få tänka och lösa problem spel..så jag behöver tips!

Sv: kluriga data/tv spel?

Alla Mystspelen, helst Riven och Exile, det senare är t o m lite för kluriga utan fusk :o. Syberia är också bra.

Sv: kluriga data/tv spel?

Syberia har jag näst intill gett upp =/ har fastnat lite o orkar inte med det riktigt känner jag :p

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 923
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 272
Senast: Iamia
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
854
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
788
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår