knäpp katt

sweep

Trådstartare
nu har katten bitit och rivit på en påse som jag har hästsaker i hur länge som helst..
han ska in i den.. han har lyckats göra ett litet hål =)
fattar inte varför han vill ligga i påsen..
(före jag stängde igen påsen ordentligt så låg han i den..)

ibland undrar man över hur smart han är egentligen..

han gör så dumma saker hela tiden..
(tex. kom i full fart ifrån hallen och in i köket och skulle upp på bordet.. framtassarna landade på bordet.. baktasarna slog i bordet på undersidan och katten åkte i golvet.. (han har lyckats hoppa upp på bordet två gånger ifrån golvet.. han brukar en låda att hoppa ifrån i vanliga fall så han överskattade nog sin förmånga lite...))

sen så jagade han snöflingor ifrån fönstret (han vågar inte gå ut så han jagar fåglar, snöflingor och allt annat skoj ifrån insidan av fönstert..)
 
nu springer han fram och tillbaka i lägenheten..
eller gjorde.. just nu tror jag att han hänger i någon jacka för att ta sig upp till hatthyllan..
jupp det gjorde han för nu åkte en massa saker i golvet..
 
Förlåt men...... :rofl: :rofl: :rofl:

Man måste bara älska dem ;) :D

Mvh C + "Tokracegänget"
 
det är så roligt att se vad de håller på med. undra vad de tänker på/med igentligen??

min katt jag har hos mamma ska alltid ligga på mina schabrak när de ligger i hallen och väntar på tvättning eller att jag ska ta med dem upp till stallet.

sen är hon världsmästare i att göra inbrott i torrfoderpåsar om det inte finns mat och de är oöppnade. hon sliter som en galning tills hon kommer igenom plasten.
hon älskar även muffins så ligger det en påse framme är hon där och ska öppna den och häver runt allt på golvet. hon nöjer sej inte med att smaka på en utan tar små bett från alla :smirk:

min lilla cornish rex-bäbis är en sak för sej. hon klantar sej i stort sett varje gång hon gör något.
hon vill gärna vara högt uppe och sitter på dörrkanten högst upp. är ett under att hon inte ramlar ner.
att hoppa upp på våra barstolar är inte lätt. hon gör likadant som din katt och sen landar hon på fotpinnarna så det måste göra skitont. fast hon låtsas som inget hänt :angel:
 
En av mina katter är likadan, så fort jag tar fram en plastpåse så kryper han i dem, och är det fullt med grejor i så lägger han sig ovanpå.
Papperspåsar och kartonger är jätteroliga att hoppa in i.
Post som är inslagen i plast måste han smaka lite på.. :angel:
 
karnsje han gillar lukten av häst?
det är som min katt när jag kommer hem med hästgrejer,typ shabrack,täcke osv.
låter jag det ligga på golvet får jag det aldrig tilbax utan en tre timmars kamp.
min kisse ligger med klorna i det och kramar det.
 
karnsje han gillar lukten av häst?
det är som min katt när jag kommer hem med hästgrejer,typ shabrack,täcke osv.
låter jag det ligga på golvet får jag det aldrig tilbax utan en tre timmars kamp.
min kisse ligger med klorna i det och kramar det.

:rofl: För ett par veckor sedan kom jag på Snuttis med att slaska mule med mina ridhandskar... Det var ju nästan perverst!! :rofl: Mina nyinköpta ridbyxor var också väldigt intressanta...! :D

Han tycker också om mattes svettiga tröjor och smutsiga underkläder... :confused: :rofl:
 
Fick igår kväll rädda julklapparna som låg i en prasslig plastpåse för de hoppade konstant på denna och jag kunde inte sova
 
platspåsar är det roligaste som finns..
och sockar..
(drog ut sängen idag för att komma åt uttaget och där låg en sock och två plastpåsar..)
han har små lager med saker överallt
 
tänk bara på att lägga undan påsar av plast.

en fd ridinstruktörs hund kvävdes till döds i en bullpåse.
det var så hemskt!!! andra hunden var hemma och kollade på... :cry: och matte var så klart inte hemma så hon kundeinte hjälpa till.
 
Vår kisse älskar toapapper! Jag är förkyld så jag har toarullar överallt så att jag kan snyta mig, och det ligger papperstussar ööööverallt som han rivit runt med! Favoritstället att gömma dem på är under sängen, det är massor med papper där! Buskatter!

/ Maris
 
jag har mycket svårt att tro att min katt kan kvävas av en platspåse som rymmer 2-3 Sniffinixar
 
men man tror ju inte att en stor vinthund ska kvävas i en liten bullpåse heller.
man kan aldrig veta när faran kommer. de kan lyckas på alla möjliga sätt när det gäller plastpåsar.
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 063
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 753
Senast: Niceperson
·
M
Övr. Katt Har en 8½ årig kastrerad kattpojk som är van vid att gå ut och in som han vill i huset. Har gjort detta alla åren hos min mamma (vi...
Svar
9
· Visningar
1 644
Senast: veronican
·
Övr. Katt Min katt har varit utekatt hela sitt liv, och det har varit världens liv om man inte tillgodosett hans behov av att gå ut NUUUUUU...
Svar
3
· Visningar
1 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp