Knallrosa TÄcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MILLA62
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 550
M

MILLA62

Någon som vet vart jag får tag i ett knallrosa,gärna neonrosa,täcke?:banana:

Sv: Knallrosa TÄcke

fast man bör tänka på att om man har en vit häst så syns det att kantbanden färgar av sej...

Så här såg hästen ut ca 5(!!) veckor efter jag slutat använda täcket på henne...
Och hon ser fortfarande likadan ut och kommer att göra så tills hon byter till sommarpäls :crazy:

http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id889242.html

Men täcket är ju jättesnyggt.....:angel: :love:

Hoppsan.

Ungefär som min ponny jag hade en gång i tiden och var med på en maskerad hoppning med. Hon var kritvit och vi klädde ut oss till My little pony. Färgade hennes man och svans samt ett stort hjärta på rumpan rosa med färg som det i beskrivningen stod skulle gå bort med vatten. Det gick inte bort med vatten...:crazy: Hon var rosa hela tävlingssäsongen. Såg inte klokt ut:D

Men som sagt. Täcket är snyggt. Önskar bara det fanns i lila, har nämligen bytt ut min rosa period som jag hade på den tiden.;)

Fast min bruna ponny ser jätteftuff ut i knallrosa täcke i 1 storlek för stort...

Ska se om jag kan fixa bilder på det i morgon...:D

Första tanken är - knallrosa täcke :eek: - men snälla... Va fult!

Men, när jag ser bilden på din häst och de andra så måste jag erkänna att det är ganska snyggt med rosa täcken! :) (Det trodde jag inte att jag skulle tycka, faktiskt! :) )

Norrland

Om du är litte händig så kan du sy ett själv.

Bomullstäcket är hemmasytt, dock ej av mej :D

Glömde att kameran inte vill när det är -20 eller lägre ute :(

Försöker igen i morgon....

Måste krympa min häst, så han kommer i ponny saker.. fanns mest roliga färger till dom... :banana:

annsi_pluring skrev:
Måste krympa min häst, så han kommer i ponny saker.. fanns mest roliga färger till dom... :banana:

jag eller HUR..jag måste också krympa min häst för att få i henne alla söta o coola färger :(

Nu vet jag inte om jag vågar klä på min skimmel ett rosa täcke:o

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 909
Senast: Görel
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
701
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK... 2
Svar
23
· Visningar
1 553
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈