Knäpp Galaxy Xcover

MonteRose

Trådstartare
Min idiottelefon får ibland knäppar och då tar den inte knapptryckningarna på skärmen. Funkar att använda de fysikska knapparna. Väntar man en stund så funkar den igen. Finns det något man kan göra för att få bort denna irriterande ovana eller är det bara att köpa ny telefon?

Sv: Knäpp Galaxy Xcover

Har du startat om den?
Installerat senaste programvara?
Hur gammal är den?

Sv: Knäpp Galaxy Xcover

Jag startar om den en gång om dagen, minst.
Tror jag installerat det senaste som är tillgängligt. Kan jag kolla det på något vis? Den är exakt 1 år gammal :meh:. Det är den äldre modellen av Xcover.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
892
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka