knäpp katt.

Sv: knäpp katt.

:rofl::rofl::rofl: Vilken rolig film, Oliver måste ju för sjutton få sin skönhetssömn när ni renoverar förstår ni väl!:love::rofl:

Haha vilken rolig misse! Var tvungen att se den flera gånger i rad och skrattade lika mycket varje gång! :rofl::rofl:

:rofl::rofl: Men guuud!:bow::bow:

Helt underbar! Garvade som attsingens, var med tvungen att se filmen flera gånger! Dagens stora leende! Tack!:bow:

Ha, Oliver är den (just nu) mest sedda videon på aftonbladets "mitt klipp"... hihihihi...

:D :D :D :D :D

Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för den uteblivna träningen längre, det där var ett riktigt hårt pass för magmusklerna. Var tvungen att se den flera gånger och skrattade mig dubbelvikt varje gång. :rofl: :rofl:

neeeeej! hur go va inte den då?!!???!!!!!?????? :love:

vilken sköning! och helt oberörd av att ni skumpar på honom, t.o.m med klorna!! :rofl: :rofl: :rofl:
*vägrar flytta på mig, vägrar!!!!!!*

kanon, tack så mycket för det! :D

å ju mer ja tittar på den, desto roliagre blir den! nu ligger den under favoriter på datorn!!! :D

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka