JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
glimmie
Startdatum
Startdatum
20 Nov 2003
Svar
Svar
36
Visningar
Visningar
2 957
Här är en annan vanlig sittställning
Snacka om att se ut att ha blivit tagen på bar gärning...ser lagomt munter ut..
Vilken söööötnos den andra som låg i skålen, snakca om att pressa sig ner...
Min katt sover väldigt bekvämt, se bara
här !
*skrattar* Hjälp vad charmig!! Minen är ju obetalbar också!
Hon älskar allt som är smått och trångt, jag kan lova att hon mer än gärna skulle försöka klämma ner sig i en tändsticksask om hon fick chansen
Vad söta!!
Chleo brukar sova/sitta som på den sista bilden
Här sover min Lurvas...
När han var liten kattunge kunde han sova inne i rullen, men numera är det bara huvudet och framtassarna som får plats...
Han har lite svårt att förstå att han blivit stoooor...
Här har han fått sällskap av polaren Fritz.
Haha, det var nog bara för att vi tog sisådär 20 kort på henne *s* det är jobbigt att vara fotomodell förstår du
Åh vad söta dom är! Men stackars Lurvas som har blivit för stor, det är nog ganska svårt att förstå för en liten katt.
Ja, han vill inte inse det...
Han vill vara liten kattunge och kunna ligga ihopburrad inne i rullen ju...
Åhh...han kanske såg korten?
Jag ska hälsa Felice att hon har fått ett nytt fan *s*
Ja det var det första jag tänkte på osså, då han alltid ligger brevid mig här vid datorn...
Hehe...ja man vet ju aldrig *s* Nyss så hoppade hon upp på en dörrkant (!) och la sig på det viset
Övr. Katt
Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett.
När jag läst om det tidigare (och på...
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta?
Tror ni det fungerar...
3
4
5
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...