Knasig touchpad.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare 134643
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 134
1

134643

Gah, jag blir galen på min touchpad :devil:

Ibland får den små "attacker" och rör sig av sig själv, klickar konstant gör den också. Det går över efter några minuter, men gu vad irriterande det är! Jag har liksom inte tålamod att vänta i 5-10 minuter på att den ska funka igen :p
Det går alltså att röra den men den hackar och klickar hejvilt...

Är det något som är vanligt med mac:arnas touchpads eller har jag råkat förstöra den på något sätt? :confused:

Sv: Knasig touchpad.

Tack för svar! :) Nej det fanns bara acceleration, intervall för dubbelklick och rullhasighet :(
Och så har den funkat i ca ett halvår utan problem *suck*

Det är en skoldator, men just nu har jag sportlov så det är lite svårt att lämna in den. Sen är skolan rätt motvillig till att reparera ifall datorn inte är helt död ;) Men jag ska kolla vad de säger efter lovet :)

Skolan borde ju verkligen vilja reparerar datorn så länge det finns garanti kvar (och det inte är du som tex har spillt vätska på den), då blir det ju gratis för dom och datorn håller längre!

Jo, annars får jag väl råka tappa den eller något :angel:

Skämt åsido, jag har inte spillt något på den men så har jag ju två råttor som ibland traskar runt på datorn och råttor revirmarkerar ju så det är nog rätt stor risk att det är någon av dem då... Mja, vi får se vad de säger efter lovet! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka