JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
coolcase
Startdatum
Startdatum
6 Okt 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
854
Hej!
Vad tycker ni om Knights allroundsadel? Bra eller dålig sadel. 500 kr för en ny, bra eller dåligt pris?
Sv: Knights allroundsadel
5000 kr...
Utrustning
Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Utrustning
Hej!
Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Utrustning
Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som...
2
Utrustning
Hej!
Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det.
1. Går det bra att använda på en...
Semestra i Norrland
Fritid I Jukkasjärvi har de en del av ishotellet som är öppet även sommartid, man kan sova i is/snörum. Fast det är säkert fullbokat redan …...
Rosett
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Spelar Wordfeud och funderar på om personen får ett meddelande/märker om man blockar? Vore trevligt med den markeringen. ☠️
Nixehen
6 minuter sedan
Svar: 1 215
Visningar: 42 134
Allmänt