Knights bomlös sadel

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Artig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 617
Sv: Knights bomlös sadel

Jag köpte en bomlös sadel av märket Knights när jag red in min häst, för att vänja henne vid en lätt vikt i början och som hon kunde förstöra utan att det gjorde något.... Den gick bra att rida med i början, men jag tycker att jag blev sne, åkte kana och fick hela tiden rätta till paden under osv.. Sen så sitter man inte så stadigt när man gör vändningar, stop mm. Jag köpte mig sen en Crates Reiningsadel som jag älskar så mycket att jag skulle kunna låta den sova brevid mig i sängen :love:

Om du verkligen vill hitta en sadel som passar din häst ta dit en sån där männsika som gjiter av din hästs rygg, och skickar efter en specialbeställd sadel... det kostar en slant, men är absolut värt det.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under... 2
Svar
31
· Visningar
3 810
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka