Köksbänken, dekoration?

Laizita

Trådstartare
Hallå alla bukare, har följt Hem och Hobby ett tag och skrivit lite smått, nu är det jag som har problem och skulle vilja ha lite hjälp. :)

Diskbänken, vi har haft diskställ där men nu denna helg så skaffade vi diskmaskin vilket gjorde att vårt diskställ försvann, är väldigt tomt uppe i hörnet där, har någon ngt tips på vad man skulle kunna ställa där *idetorka* Eller överhuvudtaget finns de något man kan ha där som mer dekoration?

81395_1213910998.jpg

Bild från precis när vi flyttade in, där jag menar är längst upp till höger på diskbänken.

33382_1225559284.jpg

Bild när diskställ osv står där.


Idéer och bilder välkomnas!
 
Sv: Köksbänken, dekoration?

Ser tyvärr inte bilderna. Men lite färska kryddor och sådär då? Eller blir det för mörkt i hörnet?

Såhär har jag "dekorerat" i mitt kök.

kok.jpg
 
Sv: Köksbänken, dekoration?

Jag ser att jag inte heller ser dem nu när jag är hemma, ska lägga in dem igen..

49803_1231604152.jpg

Bilden som är från några veckor sen..

81395_1213910998.jpg

Från när vi flyttade in.
 
Sv: Köksbänken, dekoration?

Tack för svaret, de kanske kan vara något, hmm något tips på ngn speciell krydda?
 
Sv: Köksbänken, dekoration?

beror väl på vad man gillar men basilika och timjan är ju rätt mångsidigt och gott!
 
Sv: Köksbänken, dekoration?

Jag skulle säga att du borde behålla diskstället. Vi har också diskmaskin men diskstället är ständigt fullt. Allting diskas inte i maskin och det är inte alltid man har tid eller lust att ställa sig och torka det man har handdiskat, då är det där diskstället rätt bra ändå...
 

Liknande trådar

Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 586
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp