Köksgolv.

åke

Trådstartare
Vi har nu plastmatta i köket. Jag vill ta fram det gamla trägolvet i köket. Frågan är. Vad ska man behandla det med. Vet att det finns jätte bra lack men som måste torka i 24 h. Det blir ju lite svårt att klara sig utan kök så länge. Vi har hundar med. Finns det BRA lack som torkar snabbare eller ska jag ta en rejäl lack och lämna hundarna på ''dagis''? Jag vill verkligen ha ett stryktåligt golv i köket.
 
Sv: Köksgolv.

Det var ju det som var haken. Har man gård så behöver man någon som bor här och tar hand om djuren. Man kanske kan ha en tältande dräng i sommar?
 
Sv: Köksgolv.

24 timmar klarar man sig garanterat utan kök. Annars har man allvarlig brist på fantasi :)
 
Sv: Köksgolv.

Vu gjorde så i vårt kök . För 3 årsedan. Men jag ångrar det. Vi ska köpa ett nytt färdigt golv snart.

Hyr en husvagn ett dyg
 
Sv: Köksgolv.

24 timmar klarar man sig garanterat utan kök. Annars har man allvarlig brist på fantasi :)

Köket är absolut inget problem att klara sig utan. Det jag tänker på är hundarna och katterna. Vi har inga dörrar till köket nämligen. Vi får väl ta och kroka ner några andra dörrar och hänga upp.
 
Sv: Köksgolv.

Typ kompostgaller eller nåt liknande, eller sätta upp barngrind kanske... ;) ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 210
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 729
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 367
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp