Köpa bommar och hinderstöd???

V

Vikingur92

Var kan man köpa bommar, hinderstöd och typ "sockerbitar". Både nytt och begagnat är av intresse!
Tacksam för svar
Marie
 
Odal, eller Granngården eller vad det nu heter säljer "sockerbitar" och bommar iaf här hos oss. Vet inte priset, men vi har såna i stallet och de verkar vara helt ok!

/ Maris
 
Nordpost säljer också Safety Systems, och till samma pris som tillverkaren men har oftast inte mycket på lager. Jag har köpt en uppsättning bommar, hinderstöd, cavaletti mm från Safety Systems och kunde inte vara mer nöjd! :rofl:
 
SS har superfina grejer! Vi har bara bommar hemma från dem, men på min klubbs anläggning har vi sockerbitar, infångare, stöd osv, jättefint!
Ganska dyra är dom tycker jag, men håller grejerna så är det ju inte så dyrt i längden förstås :)
Vill ha hindermat från dem den dagen jag ska köpa hästgård :D
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
512
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: misswilma
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 709
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp