köpa leksaker på wish

vinkelina

Trådstartare
Var på jakt efter lite mera leksaksmat till barnen, speciellt storebror har börja "laga mat". Många tipsade då om wish och jo. De har ju en massa produkter och precis det jag är på jakt efter. Men frågan är vågar man beställa åt sina barn där? Är rädd att de kanske innehåller dåliga plaster, hormonstörande ämnen och så vidare då de inte genomgår samma tester som andra leksaker?

Hur tänker ni på att beställa från dylika ställen där de inte kostar många slantar per produkt.
 
Var på jakt efter lite mera leksaksmat till barnen, speciellt storebror har börja "laga mat". Många tipsade då om wish och jo. De har ju en massa produkter och precis det jag är på jakt efter. Men frågan är vågar man beställa åt sina barn där? Är rädd att de kanske innehåller dåliga plaster, hormonstörande ämnen och så vidare då de inte genomgår samma tester som andra leksaker?

Hur tänker ni på att beställa från dylika ställen där de inte kostar många slantar per produkt.
Nej. Undvik Wish.
Kan du inte försöka hitta begagnade leksaker istället?
Tex köp och säljgrupper på Facebook? Eller loppis?
 
Nej. Undvik Wish.
Kan du inte försöka hitta begagnade leksaker istället?
Tex köp och säljgrupper på Facebook? Eller loppis?

Var det jag funderade. Eller nytt från affären. Men när jag frågade var man hittade var det typ 8/10 som föreslog wish. Därför blev jag fundersam. Men hade inga planer på att handla därifrån av ovanstående orsaker som jag gissade att läget var
 
Jag bestallde nagra utfyllnads grejor for barnbarnet's julkalender fran Wish. Det var det varsta skrap jag sett. Jag fick pallra mig ut och kopa, for det fanns inte en chance att jag skulle sla in det och ge bort det.
 
Var på jakt efter lite mera leksaksmat till barnen, speciellt storebror har börja "laga mat". Många tipsade då om wish och jo. De har ju en massa produkter och precis det jag är på jakt efter. Men frågan är vågar man beställa åt sina barn där? Är rädd att de kanske innehåller dåliga plaster, hormonstörande ämnen och så vidare då de inte genomgår samma tester som andra leksaker?

Hur tänker ni på att beställa från dylika ställen där de inte kostar många slantar per produkt.

Beställde en baddräkt från Wish en gång, fick hem den och den luktade verkligen "kemiskt" så jag provade tvätta upp den i handfatet. Vattnet blev alldeles gulbrunt, alltså riktigt jäkla gulbrunt. Kändes inte bra alls och har inte beställt nåt mer från Wish efter det..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 670
Senast: anna_panna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: cassiopeja
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 001
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp