Köpa ny dator!

Sv: Köpa ny dator!

Dell är ett jättebra val! De går bara att köpa över nätet alltså inga extra kostnader som du måste betala. De har väldigt bra datorer och man kan själv välja allt man vill ha på den. Jag har precis köpt en ny värsting från Dell som jag är jättenöjd med. Min två tidigare datorer var också från dell.
 
Sv: Köpa ny dator!

Jag petade bara i min mus i datorn och vista drog igång den utan att jag behövde bidra med några som helst drivrutiner. Så det skulle vara mitt första försök, koppla in prylarna och dra igång datorn (uppkopplad mot nätet) och se om det funkar med automagi.

Om inte det funkar så blir det förstås till att ladda ner drivisar från tillverkaren.
 
Sv: Köpa ny dator!

Det funkar :)

Får hoppas det fungerar på skrivaren oxå, där ville skivans installationer inte alls fungera :(

Fast nu har jag andra enligt mig mer viktiga problem :angel: Jag kan inte spela Lineage :cry: jag har gjort allting som sägs på dom 3 första sidorna på andra länken jag fick och det händer ingenting när jag trycker på start knappen d.v.s. bilden som visas medans spelet ladas upp kommer aldrig fram och spelet körs helt enkelt i bakgrunden utan att på något sätt å viss synas på skärmen :cry:
 
Sv: Köpa ny dator!

Det där beror ju lite på vad man har för mus. De flesta funkar väl iofs bara man kopplar in musen, men har man fler knappar än vänster, höger och scrollhjul blir man tvungen att installera drivrutinerna ;)
 
Sv: Köpa ny dator!

men har man fler knappar än vänster, höger och scrollhjul blir man tvungen att installera drivrutinerna ;)

Bah, bull shit! ;)
Varken Razer Copperhead eller Intelli 3.0 har krävt drivisar på mina datorer, MX-serien har också fungerat utan drivisar.

Fast jag kanske bara har flyt! :cool:
 
Sv: Köpa ny dator!

Okej, var lite otydlig, om man själv vill kunna välja vad knapparna ska göra så krävs det att man installerar drivrutinerna.
 
Sv: Köpa ny dator!

Jag har en MX510 vilken fungerade utmärkt att klippa in, men jag har å andra sidan inte hittat någon anledning till att skaffa en råtta med programmerbara knappar så den problematiken har jag inte ägnat en tanke åt.
 
Sv: Köpa ny dator!

Runt 10 000 kr. men sedan så måste man ha skärm å sådant där oxå. Å det e synd, för när jag kollade på svart plattskärm som ej var widescreen förut så hamnade jag på 2 000 kr för en skärm fast det var ju ett halvår sedan..

Tänkte köpa en ny musmatta tillochmed en som är till för gamers å kostar en del :angel:

Att få ihop en speldator för 10 000:- kan nog bli svårt om du vill ha ett datorpaket. Det är bättre om du jagar vidare och hittar någon som kan plocka ihop en dator åt dig. Du har ingen kunnig arbetskamrat/lärare eller nåt som kan? Du får dessutom mer dator för pengarna om du köper den i delar. Det är vad jag skulle försöka göra i alla fall. www.datorbutiken.se har ju endel billigt och jag vet att många av mina gamla kompisar är nöjda med dem.

I värsta fall kanske du kan hitta någon med CSN-kort om du inte har det själv, då hittar man lätt studentrabatter på såna prylar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 928
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 034
IT & mobiler Har en pocketbook touch HD 3 och ska byta läsplatta då den börjar bli svår att ladda och knappen som man sätter på den med behöver...
Svar
0
· Visningar
287
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 869
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp