Bukefalos 28 år!

Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Du har ju nästan fått mig att åka till Börjes nu.. det var inte farligt pris och den ser VÄLDIGT mysig ut.... Att den dessutom inte ser glansig ut är ju ett plus...
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Jo precis! Men det jag tycker är bra är att de tar hem annat än det som finns i katalogen. Lite synd är det för att de som bara har katalogen går verkligen miste om något, Börjes måste verkligen besökas!
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

jag är osäker på priset men jag TROR det va nåt sånt. nej det är ju inte farligt för en vinterjacka!
om du vill så kan jag gå in där igen (nån dag innan vi åker till Gbg) så kan jag kolla priset, vilka storlekar dom har o så. Om du inte vill åka upp själv alltså, du kanske ändå har planerat in en liten tripp dit? :D Jag är ju ändå där o springer titt som tätt :angel: Om inte annat så behöver väl pållen ha mat snart!

Hihi ja det är därför det är så bra att ha nära till Börjes! Nä men det är ju alltid lite kul att se om dom fått in nåt nytt i affären, oavsett om det är ett billigt grimskaft eller några märkesgrejer.
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Jag har inte riktigt såå nära, mendet duger för mig:D Tror jag har runt 10 mil, eller typ 7, vet inte riktigt. Men Börjes är sjukt kul:)
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Detta är den ena Cavallon de har:

2030414g.jpg


Sen har de en till som jag har köpt, lite längre än denna, med avtagbar innerjacka. Den är super, men jag hittar ingen bild.

Synd att de flesta inte vet hur det verkligen är i affären. Jag köper nästan aldrig nåt av det som finns i katalogen, för den gör ju ingen människa glad. Butikssortimentet däremot! :d
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Ja den jackan liknar den jag såg! Men jag har för mig att det inte va nåt ludd vid ärmarna? och att det bara va "lite" ludd inuti luvan, inte sådär mycket runt luvan?
jaja jag ska nog dit idag o kolla mer på den! :D
Är du nöjd med din jacka Thera?
Ska kolla in den långa jackan från Pikeur oxå o uppdatera EmelieR ;)
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

knapplån

Denna kingslandjackan vill jag ha:love: tycker den är riktigt snygg!!! Verkar vara svår att få tag på..

Sport.jpg
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

haha kanske därför jag inte sett den på nått år i affärerna:angel:
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Luddet vid ärmarna tror jag man liksom kan ha antingen inne eller ute ur ärmen, har för mig att det var så när jag kollade på Börjes.

Jag är jättenöjd med min jacka, även om den orangea innejackan aldrig kommer att användas separat. Men ändå skönt att man kan variera lite och ha exempelvis fleece under ibland och sedan utan foder framåt våren.
 
Sv: Köpt en Kingslandjacka till idag =)

Jag va där igen idag ;) och ja det va ju precis den jackan du visade på bilden som dom hade! Den andra Cavallojackan va oxå snygg (den med orange innejacka, o som du har köpt)!
Provade den långa vinterjackan från Kingsland idag oxå, jättefin o snygg! Kostar 1900, känns som att jag får vänta lite. iallafall tills efter scandinavium :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 627
Ridning Hej! Jag är nybliven hästägare sedan 2 månader sedan. Jag köpte en lugn och snäll kille som skulle endast användas till lätt ridning och...
2
Svar
28
· Visningar
7 289
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 583
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 659
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp