N
Nora_
Hej fick ett samtal nu på morgonen om att min polle va konstig.... hon hade legat på morgonen(hon brukar inte det) sen steg hon upp när kraften kom sen la hon sig igen...s en ute la hon sig emellan åt... jag åkte dit... hon verkar kry i allo men hade bara bajsat en liten hög inne och hon stog å drog upp bakbenen i hagen... när jag gick in i stallet å kom ut så låg hon ner... pappa tog henne ut å gick hon va slö i början sen fick han i gång henne å börja trava... sen blev hon piggare men inga avgaser eller avföring...
har inte gett henne någon lunch hö och ska åka tebaks senare och kolla hur hon mår å gå en sväng.
Jag har nybörjat ge mustang orginal och misstänker att det är det som gjort att det blivit så här... så ska sluta med det å enbart ge korn,betfor,b-vitamin,äppelcid.vinäger.
Har ni några tips?
har inte gett henne någon lunch hö och ska åka tebaks senare och kolla hur hon mår å gå en sväng.
Jag har nybörjat ge mustang orginal och misstänker att det är det som gjort att det blivit så här... så ska sluta med det å enbart ge korn,betfor,b-vitamin,äppelcid.vinäger.
Har ni några tips?