Kolla in...

Sv: Kolla in...

Jag tyckte några var fräcka :D jag har ju en arab så de hade nog passat hehe... Däremot såg jag en vojlock som var lite... urk :p

Ja, vissa var ju skitfula... Men att döma av de flestas reaktioner var nog alla ganska mongo i alla fall ;) Kanske bara jag som har synfel... :p

western shabraken är ju fina tkr jag , de där ser ut att komma från ett torne spel ungefär:rofl:

Jag tycker att nagra av de var riktig fina!!! Men som sagt innan det beror nog helt pa om det passar till ridstilen, hasten, saddeln,...
Tycker det ser nog lite roligt ut med en engelsk saddel och aven westernsaddel passer inte riktigt.
Men annars tycker jag att de var fina!!! :love:

Skit samma! Jag har felfri syn o jag tyckte minsann att vissa var fina :)

Sen gäller det väl att ha dem vid rätt tillfällen, kanske inte på hoppträningen i ridhuset ;)

Jag är en sån som kan klä upp mig och hästen och vara hur välmatchad som helst bara för att rida ut i skogen :D
Så jag hade faktiskt kunnat ha det en vanlig vardag... :angel:

Men det verkar som att schabraket blir lite långt (hästen är bara 155) och lite för kort för sadeln (Torsion) så det får nog bli något annat istället...
Typiskt ;)

Rackarns också ;)

Jo min lilla pålla hade nog drunknat i dem, hon måste ju ha 16" schabrak :cool:
Du får väl drömma vidare hehe...

Tyckte det var skitsnyggt på friser:love: , men såg helt fel ut på hopphästen och de andra..

Shabraket på bilden du la in va ju tufft... Skulle varit i blått bara med guld :D

dom är ju fina om man ska på maskeradhoppning :smirk:

Ja vitt o guld.... Gud så snyggt.... Mums på svarta Ambrisen :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår