Kolla in...

Sv: Kolla in...

Ska vi starta en syjunta? ;)
Det borde faktiskt inte vara så svårt att sy... Jag har ju sytt ett schabrak till Freeformen, men jag mpste sy om det till Torsionpadden. Men det var ju inte så svårt... Men jag hade ju stuckit sönder fingrarna typ (fick sy en hel del för hand) men det får man räkna med :D

det är väl bara att sy dit sånna där "hängande saker" och typ brodera fast nått snyggt ;)

Hehe ....ja...sy är ju dökul.. Men det blir ju en bit att åka :D

äh bara att sitta vid datorn och sy och visa upp på buke sen :)

Jo klart det kan man men då får man ju inte de där tipsen som man kan behöva...allt är svårare att förklara i ord...

Jag hade glömt att du hade flyttat.... Tänker fortfarande att du bor nära ;) Hm... Nu börjar jag också fatta hur din kille kunde åka till Sthlm och sko... ;)

Precis som någon skrev ovan...Beror väl på vad man gör med sin häst...På hoppbanan skulle det kanske inte va´så fint....MEN helt klart HÄFTIGA.Man skulle då synas i mängden...

Jag hade kunnat tänka mig såna om jag haft en frieser eller så men inte på halvblodet å på ponnyn dom skulle inte passa i det riktigt

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka