Kolla resultat

nice and happy

Trådstartare
Jag är helt grön inom distans...
Tänkte kolla upp en häst som skall ha varit tävlad 2ggr.
Jag har tävlings boken men tänkte om man kan fuska med att fylla i den själv? Så jag tänkte om man kunde hitta resultat & om den starat som det står via internet?

Sv: Kolla resultat

Om den är tävlad i en ritt på 80 km eller längre så finns resultaten i SvRF:s resultatdatabas på deras hemsida (från 2002 och framåt).

Är det en kortare ritt så får man kolla arrangerande klubbs hemsida och se om resultaten står kvar.

Jag brukar googla på hästens/ryttarens namn för då brukar även gamla resultatdokument som inte längre ligger på hemsidorna, men som ändå ligger kvar på Internet, komma fram.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: Roheryn
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
376
Senast: Elo
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 289
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka