JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
En hand!
Och den kan röra på sig med
Och så var morsan elak och tog kort på mig när jag minst anade det, då får jag så här stora ögon minsann:
Och naturligtvis får man inte vara ifred när man ligger på mage heller, för då ska det dokumenteras hur duktig man är på att lyfta huvudet....
Lite annat än när jag var så här liten, precis nybakad var jag här!
Sv: Kolla vad jag hittade!
Vad sööt!
Och visst är det gudomligt gulligt med hjälmmössor
Ja, de är så söta i dem, jag vägrar använda något annat
Jag använder mina gamla mössor jag hade när jag var liten, det är urgulligt stuk på dom!
Dessutom har äldste sonen min gamla overall, brunrandig och asfräck
Snacka om retro!
Här finns det en hel del av både sambons och mina gamla kläder med, bara jag slipper det orange/brunrandiga så går det bra tycker jag
Haha, den overallen jag har till Elis är just orange/brun/beigerandig
Åh vad han har vuxit redan, den lille sötisen!
Hua då, det låter som min stickade, orange- och brunrandiga otäcka lilla dress som morsan gjorde...... Den ligger faktiskt långt ner i lådan, och snart har han vuxit ur den
Ja, han börjar bli så stor, det går skitfort nu! Jag tycker att han byter storlek på kläderna över en dag eller två
Övr. Barn
Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
2
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Dagbok
Fortsättning från VGV Kids.
Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Relationer
Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2
3
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
2 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
2 minuter sedan
Svar: 87
Visningar: 3 782
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃 Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
16 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 111 854
Grenar