Kollar ni er skräppost mapp i emailen ?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare gylle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 412
Sv: Kollar ni er skräppost mapp i emailen ?

Men vad knäppt! Det måste de ju ändra i så fall. Jag har inte mörkt någon skillnad men jag har som sagt haft den inställningen länge, så det är väntat.

Inte nu längre. Jag har fipplat en del med Gmail så att mejlen nu verkar hamna på rätt ställe. Om jag däremot väntade svar på något särskilt och inte fick något, skulle jag nog kolla skräpmappen.

Däremot har jag börjat kolla av min "Övrigt"-mapp på Facebook. Dit kommer ju meddelanden från andra än FB-vänner. Det verkar vara rätt okänt.

Jag har outlook, och nog kan jag ändra inställningarna alltid! Jätte enkelt, "fler epostinställninger"- Filter och rapportering TADAAA :D Där kan jag ändra.

Ja vist kan man ändra men du missade nog att det hamnar i skräpposten även om inställningarna är rätt såvida inte både du och mottagaren lägger in email adressen manuellt i listan över betrodda användare.
Det är liksom där problemet ligger att filtreringen inte fungerar som den skall.

Det gör den ju inte hos mig. Hos mig hamnar allt där det ska vara.

Det gör den ju inte hos mig. Hos mig hamnar allt där det ska vara.

Det var ju roligt för dig, men vi är tyvärr väldigt många som har problem med att det inte gör det speciellt när annonssidorna är involverade verkar det vara mer regel än undantag att så är fallet. Har haft full aktivitet i min mail idag efter lagt in ny annons med tillägget att de som inte fått svar innan skall kolla sin skräppost mapp och vips har jag kö på att få köpa det jag hade ute på annons för suprice suprice så har alla hittat mailen just i sin skräppost mapp. :mad:

gmail har en ny 'variant' dar man har tre mappar direkt i web-lasaren ... enklare an outlook.;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 194
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 303
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka