Snubbelfot
Trådstartare
...funderar vi på att åka till nästnästa helg, sista öppethelgen för säsongen. Aldrig varit där innan, på karta/satellit ser det ut att vara rejäla avstånd att promenera. Men hur pass kuperat är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket backar är det....funderar vi på att åka till nästnästa helg, sista öppethelgen för säsongen. Aldrig varit där innan, på karta/satellit ser det ut att vara rejäla avstånd att promenera. Men hur pass kuperat är det?
Murphy säger att skippar man vagnen så får man bära varsitt barn istället...Det är backigt som sagt! Packa vagnen med så lite som möjligt...
Vi ska också dit den helgen. Vi funderar på om vi ska skippa vagnen pga backarna, men det är ju skönt att ha den att köra matsäck osv i också så att man slipper bära...
Murphy säger att skippar man vagnen så får man bära varsitt barn istället...
Men då tar vi nog Thulevagnen istället för Mountain Buggyn, den rullar åtminstone lättare.
Vi har varit där med vagn flera gånger och det går hur bra som helst, skönt att ha något att lasta i och kunna stoppa i ungen en stund när benen är trötta. Jag rekommenderar att även åka dit på Halloween och på julen, det är supermysigt!Murphy säger att skippar man vagnen så får man bära varsitt barn istället...
Men då tar vi nog Thulevagnen istället för Mountain Buggyn, den rullar åtminstone lättare.
Jag tycker att det ser ut som att det är öppet på helgerna hela oktober. Eller missar jag något?...funderar vi på att åka till nästnästa helg, sista öppethelgen för säsongen. Aldrig varit där innan, på karta/satellit ser det ut att vara rejäla avstånd att promenera. Men hur pass kuperat är det?
Helgen 20-21 sept är den sista som jag får upp som möjlig dag att köpa entrébiljett till.Jag tycker att det ser ut som att det är öppet på helgerna hela oktober. Eller missar jag något?