Kombinationsträns

Constance

Trådstartare
Vad tycker ni om dessa? Alltså de som man får med tre olika nosgrimmor som man sedan kan byta emellan.
Finns det några med bättre kvalite än andra? Eller är allt bara skräp?

Sv: Kombinationsträns

Är ju kalasbra om man känner att man behöver alla tre nosgrimmorna. Kvaliteten beror ju på märket mer eller mindre.

Tycker det är bra om man använder nosgrimmorna! Finns bättre och sämre kvalite men med kvaliten kommer ju priset att stiga..

Jag hade ett Hansbo och det var skitkass kvalitet på det, stenhårt och jättelitet i storleken. Köper heller ett av varje, träns är ju kul :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Reshästen
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
888
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka