Kommentera en blogg utan mejladress?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 996
S

ssannna

Jag har en reseblogg (blogspot.com), och det funkar bra för mig, men sämre för alla andra eftersom det är så krångligt att kommentera. Finns det möjligtvis nån som vet om man kan ändra inställningarna någonstans så att det blir enklare? Jag skulle helst vilja ha det helt öppet så att vem som helst kunde skriva, utan att behöva ange mejladress och grejer, men går det? Hm...

Sv: Kommentera en blogg utan mejladress?

Alltså, man behöver som kommenterare ingen mailadress.

Finns några alternativ bland kommentarrutan:
Googlekonto, OpenID, Namn/url samt anonym!
Det är bara för dom att välja Namn/url eller anonym!

Alltså... Hm, nej? Om man klickar på rullistan efter "kommentera som:", så måste man välja mellan google-konto, livejournal, wordpress, typepad, aim och openID, och om jag loggar ut från mitt konto och försöker kommentera själv får jag verkligen inte till det... Frustration!

Men undrar om det är någon inställning du ska ändra då? För jag får kommentarer från "anonym" i min blogg på blogspot..

Men undrar om det är någon inställning du ska ändra då? För jag får kommentarer från "anonym" i min blogg på blogspot..

Japps, det är så det ligger till!

Ts:
Har du så att anonyma tillåts att kommentera?
(if not: Inställningar - Kommentarer - Välj "samtliga").

Det går att ställa in så att folk som är anonyma kan kommentera.

Gå in på inställningar, kommentarer och så klickar du för "samtliga - inkludera anonyma" och sen spara såklart, om jag visste hur man gjorde printscreen på min dator så hade jag gjort det, men så långt har jag inte kommit i steget från PC till MAC

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 704
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan... 2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 227
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 094
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka