Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har senaste IE och behöver klicka på kompabilitetsvy men var är den. När jag söker info står det att jag ska klicka på knappen men det vet jag ju redan, jag vill veta var den FINNS. Kan nån hjälpa mig? På jobbet, där jag har en tidigare version är det inga problem.
Om det vore så väl, det är där jag har letat. Det finns alltså ingen knapp nånstans och jag letar i alla menyer jag kan hitta men det hjälper inte. Tack för förslaget, hoppas att nån mer har nån idé.
Tack för att du försöker hjälpa mig. Nu har jag faktiskt lyckats men knappen finns fortfarande inte. Jag fick skriva in sidans adress där jag ville använda kompabilitetsvyn och nu funkar det som jag vill. Klar slut
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...