Kompostmask

Sv: Kompostmask

Det rekommenderas att man planterar in maskarna när det inte är risk för frost eller vid extrem värme och torka, fast då kan man vattna stacken
 
Sv: Kompostmask

Ok, just nu vore alltså ett ganska bra tillfälle? Det har regnat senaste dagarna och varmt är det ju också.
 
Sv: Kompostmask

*kl*

Om man har maskar behöver man alltså inte tömma stacken? Hur hindrar man gödslen från att börja brinna ihop?
 
Sv: Kompostmask

**KL**
Kan det vara att man får med kompostmaskar själv från trädgården från löv, jord etc eller måste man köpa? Känns så konstigt att beställa på postorder, hade hellre köpt av någon i närheten..
/U
 

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite hjälp med aggregat då det jag har slutat funka. Behöver en matarkabel som är typ 7 meter mellan staketet och jordspättet...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: aglaonema
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
808
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 676
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp