Komvux/häst

S

sunshiine

Är det någon som går på komvux med häst inriktning? Vart i så fall? (Letar skola)

Om du vill läsa in gymnasiebehörighet samtidigt som du har tillval häst så kan folkhögskola vara ett alternativ. Kolla på: Folkhögskola

Jag läser Hästhållning på distans på Dingle Naturbruksgymnasium. Kursen är på 40 v och vi får möjlighet att ta hästskötarexamen.

Det beror på hur många som söker, när jag och hanna sökte hade den som hade lägst poäng och kom in 35poäng, men den personen skulle någ läsa IV.

Du klarar dig med G i grundämnena men de e nog ganska bra och ha godkänd i allt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 478
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Lite inspirerad av samma fråga under hundforumet. Så ,hur köper man egentligen en häst? Var letar ni? Vad är viktigt? 2
Svar
35
· Visningar
2 075
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner