Konspriationsteoretikerna i farten igen ...

Enda jag tror som har med tredje riket att göra det är väl Falcon öl;s logga
Enligt Bosse Schön så tecknade en Tysklandsfrivillig den första falken..
 
Enda jag tror som har med tredje riket att göra det är väl Falcon öl;s logga
Enligt Bosse Schön så tecknade en Tysklandsfrivillig den första falken..

Drycken Fanta kom till i tredje rikets Tyskland. På grund av kriget saknade Coca Colas tyska dotterbolag syrup och man uppfann då en smak med de råvaror man hade till förfogande. Detta upprörande faktum hindrar inte folk från att bälga i sig nazi-brus än idag...
 
Drycken Fanta kom till i tredje rikets Tyskland. På grund av kriget saknade Coca Colas tyska dotterbolag syrup och man uppfann då en smak med de råvaror man hade till förfogande. Detta upprörande faktum hindrar inte folk från att bälga i sig nazi-brus än idag...
Ja, jo, men det var The Coca cola Company som fixade till den, Den tyska avdelningen ;)

Men jag föredrar den gyllene dryck som tillverkas under de tyska renhetslagarna ;)
DVS med rent vatten , malt o humle. Och ingenting annat.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 577
Senast: Imna
·
Äldre En 15-årig flicka blir våldtagen efter en fest i en lägenhet av 6 jämnåriga pojkar. De går in en och en i ett låst rum till flickan som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 704
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 475
Senast: Dandylinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp