Konstig kattmage!!

M

Maddie

Jag behöver lite råd, min lilla Peppar har krånglig mage. ena veckan har hon fast avföring, andra väldigt rinnig, jag har inte bytt foder så det kan inte bero på det, eller? :confused: Det jag har fått för mig är att hon har magkatarr, kan katter ha det?
:confused: :confused: :confused:
 
Nog kan väl katter vara dåliga i magen ibland.
Är det en inne eller utekatt?? (Jag tänkte om han satt i sig nåt smaskens).
Mitt förslag är att du pratar med en veterinär och kollar så det inte är nåt allvarligt. Kanske är det bara en känslig katt du har, som behöver speciellt foder för känsliga magar!
 
Hon är snart 2 år och togs från sin mamma när hon var 12-13 veckor gammal.
 
Då vet jag inte vad det kan vara så kolla upp det hos vet. så fort du kan.
Hoppas det går bra!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
10
· Visningar
1 475
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 167
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
643
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp