konstig vrickning

Tender

Trådstartare
Har vrickat foten och det känns inte riktigt som det brukar göra, (gjorde det igår). Får sockerdricka i foten om jag inte har den i högläge och har haft mycket muskelryckningar I foten/tårna.
Det konstiga är att det inte är speciellt svullet och blått men gör ont att ta där.. Använder kryckor att gå med då det känns som att sätta ner foten på nålar.

Brukar man ha så vid vrickningar?
För mig annars blir jag riktigt blå/svullen eller inte något problem alls... Sockerdrickan känner jag inte heller igen.. Det har kunnat stickas och bulta lite..
 
Sv: konstig vrickning

Sist jag gjorde det fick jag så dåliga råd att jag kunde ha mist livet...
 
Sv: konstig vrickning

Sist jag gjorde det fick jag så dåliga råd att jag kunde ha mist livet...

Ah men nu lär du knappast mista livet...... Ska du döma ut alla som jobba där för att en människa gav dig ett dålig råd? Och sedan hellre förlita dig på ett forum:meh: äh ring de kostar ju inte en förmögenhet direkt så du offrar på din höjd några minuter av ditt liv för att få höra en utbildad människas åsikt om du borde söka läkare eller ej.
 
Sv: konstig vrickning

Jag åker.till.doktorn om det inte blir bättre. Undrar mest.om det är andra som upplever liknande. "oavsett vad det är" så behandlas foten med vila och kan nog inte bli sämre.
Samma som om jag ringt dit så är det vila + Alvedon...
 
Sv: konstig vrickning

Jag åker.till.doktorn om det inte blir bättre. Undrar mest.om det är andra som upplever liknande. "oavsett vad det är" så behandlas foten med vila och kan nog inte bli sämre.
Samma som om jag ringt dit så är det vila + Alvedon...

Hur vet du det?
Hur går det för dig?
Oavsett, din skada är DIN och kan INTE jämföras med andra som kanske har liknande symptom.
Egentligen har du ju bara två alternativ, ha ont utan att få hjälp med någonting - eller söka hjälp och få hjälp. (utredning, smärtlindring, återhämtning)
Valet är såklart ditt, det är du som har ont...
Men, som sagt, vi kan inte hjälpa dig här.
 
Sv: konstig vrickning

Ja jag glömde bort att man inte får fråga saker här.

Och ja den är bättre men har fortfarande sockerdricka till och från.
Har varit värre förut och då har det alltid varit vila som rekommenderats.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 854
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Skulle vilja bolla lite tankar med er. Jag har en Malinois hane, unghund på 10mån. I torsdags kväll tyckte jag att han gick...
Svar
17
· Visningar
2 636
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 068
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp