Konstiga baggar

Karros vantar

Trådstartare
Jag har under de senaste dagarna hittat ett antal skumma baggar i mitt hem - på olika platser. Har sett dessa baggar tidigare år också. Vet inte vad det är för sort, men någon kanske kan hjälpa mig att tala om vad det är. Jag har kollat på bilder av mjölbaggar, men de här verkar inte vara av den sorten.

"Mina" baggar är väldigt små och är svarta, men med någon typ av brun/orange rätt bred rand rätt över ryggen. Är det mjölbaggar ändå?

Sv: Konstiga baggar

Jag hittade vad det är - fläskängrar.
Otroligt irriterade. Har redan haft ihjäl fem stycken idag.

220px-Klannebille_topp.jpg

Sv: Konstiga baggar

Ha... Vi har också hittat två hemma just... De verkar komma utifrån. Kan det stämma för dig också? Det kanske är period just nu?

Jag glömde skriva att vi bor väldigt högt upp och ofta har våra fönster öppna. Vi bor under taket och där häckar det ju fåglar på sommaren...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 115
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 626
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 292
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur