Konstiga saker på Wish

Pincett av något slag, men vad är det den plockar hår från, en grisknorr?
Mer rumsrent än min tolkning...

Kl
Vad är detta? Hackskydd? Munkorg?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200924-203604~2.png
    Screenshot_20200924-203604~2.png
    348,6 KB · Visningar: 172
Mer rumsrent än min tolkning...

Kl
Vad är detta? Hackskydd? Munkorg?

Ja, hackskydd, om de går tätt eller är en vild ras som föds upp, typ fasan i inhägnad, så kan de vara på varandra och förstöra sig och andra.
De kan se åt sidan men inte framåt, dit de anfaller.
 
Skrapa gips?
Det gjorde det inte ett dugg klarare .....
För att lägga puts på väggar. Antar för folk (DIY?) som saknar handlag eller nog träning för att göra det på vanligt vis med ...putsslev?
Fyll med puts, dra uppåt på väggen så ska ett jämt lager läggas ut av hålet i botten, verkar det som.
(De har en väldans massa puts som ytskikt på innerväggar i UK, gissar det är nog en massa hemmafixare som behöver det i stil med hur folk här ska spackla och slipa skarvar på gipsskivor tills det ser bra ut.)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
666
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 689
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp