Konstiga saker pÄ Wish

Temu i farten igen 😂
IMG_8105.webp

Hittade en bild pĂ„ en recension jag sparat pĂ„ telefonen nĂ€r jag gick igenom den. Har för mig att den Ă€r frĂ„n shein, men Ă€r inte sĂ€ker. Oavsett sĂ„ visar den ju iallafall varför de fĂ„r sina varor sĂ„lda nĂ€r köparen Ă€r nöjd över nĂ„got sĂ„dant hĂ€r đŸ˜…đŸ€Ł
IMG_2454.webp

Inte wish men... Vi har en Normal-butik hÀr i nÀrheten. Jag ogillar det mesta med den, men jag och sambons lillasyster gick in dÀr idag för att döda lite tid och se vad de hade för nÄgot.

DÀr fick vi syn pÄ boob-mask! Enligt lappen en lermask för brösten?! Och det fanns allt möjligt pÄ samma tema, tex boob-lotion! AlltsÄ va? Varför? Vem kom ens pÄ idén? :rofl:
1000083141.webp

Inte wish men... Vi har en Normal-butik hÀr i nÀrheten. Jag ogillar det mesta med den, men jag och sambons lillasyster gick in dÀr idag för att döda lite tid och se vad de hade för nÄgot.

DÀr fick vi syn pÄ boob-mask! Enligt lappen en lermask för brösten?! Och det fanns allt möjligt pÄ samma tema, tex boob-lotion! AlltsÄ va? Varför? Vem kom ens pÄ idén? :rofl:
Visa bifogad fil 166573
Egentligen kÀnner jag att jag borde reagera med en ledsen gubbe, faktiskt. Det kÀnns lite som parfymerade bindor.

Liknande trÄdar

Tjatter Jag sÄg ett klipp pÄ facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna fÄr veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Jag fĂ„r gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng pĂ„ facebook upp reklam för en produkt som ska hjĂ€lpa hĂ€star med "ömma fötter" aka fĂ„ng. Är det verkligen lagligt...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & SjÀl Jag kÀnner mig lite dum men jag har inte riktigt koll pÄ begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjÀlpa mig? Som jag har förstÄtt det Àr...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Jobbar nu pÄ ett Àldreboende, det Àr samma mÀnniskor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 vÀggar. SÄklart hÀnder... 2
Svar
22
· Visningar
1 315

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• BĂ€sta kloslipen?
  • Blandraser och renraser
  • UppdateringstrĂ„d 31

HĂ€strelaterat

Tillbaka