Vilken charmig modell ocksÄ, som tydligen livrÀdd för första gÄngen pÄ hÀstryggen hÄller ett krampaktigt tag om sadeln och verkar frÄga om hon fÄr hoppa ner nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken charmig modell ocksÄ, som tydligen livrÀdd för första gÄngen pÄ hÀstryggen hÄller ett krampaktigt tag om sadeln och verkar frÄga om hon fÄr hoppa ner nu.
SĂ„klart! Jag har fortfarande ett stort habegĂ€r till uteplatsenĂr det en kattuggla?![]()
Borde ju skrÀmma bort bÄde katter fÄglar och folkSÄklart! Jag har fortfarande ett stort habegÀr till uteplatsen![]()
Mina reklamer som kommer upp hÀr pÄ buke brukar vara saker som jag sökt pÄ tidigare... sÄ....PÄ Bukefalos, denna var ny![]()
IsÄfall undrar jag vem som snott min telefonMina reklamer som kommer upp hÀr pÄ buke brukar vara saker som jag sökt pÄ tidigare... sÄ....![]()
![]()
Egentligen kÀnner jag att jag borde reagera med en ledsen gubbe, faktiskt. Det kÀnns lite som parfymerade bindor.Inte wish men... Vi har en Normal-butik hÀr i nÀrheten. Jag ogillar det mesta med den, men jag och sambons lillasyster gick in dÀr idag för att döda lite tid och se vad de hade för nÄgot.
DÀr fick vi syn pÄ boob-mask! Enligt lappen en lermask för brösten?! Och det fanns allt möjligt pÄ samma tema, tex boob-lotion! AlltsÄ va? Varför? Vem kom ens pÄ idén?
Visa bifogad fil 166573
Parfymerade bindor Àr ocksÄ en enda "wtf?!" för mig. Jag och sambons syster skrattade högt(!) Ät denna boob-mask idagEgentligen kÀnner jag att jag borde reagera med en ledsen gubbe, faktiskt. Det kÀnns lite som parfymerade bindor.
Parfymerade bindor Àr ocksÄ en enda "wtf?!" för mig. Jag och sambons syster skrattade högt(!) Ät denna boob-mask idagJag misstÀnker ju starkt att ingen kommer tÀnka tanken pÄ att göra nÄgot motsvarande till mÀn...
Men eller hur!Ball mask![]()
![]()
VÄgar jag ens googla för att se vad det Àr för nÄgot?Jag menar herregud, nÄgon kom ju pÄ vajacial...