Konstiga saker på Wish

Av vaddå? Toapappersrullar 😂
trump-toiletpaper.gif

Han är redan på gång :cautious:
PerfumedCharmingIndigowingedparrot-size_restricted.gif
 
Jag vet ju vad det är men förstår inte varför de ser ut som de gör.
 

Bifogade filer

  • 2C242EF7-D005-4E7E-B8C8-7DECC08378F5.jpeg
    2C242EF7-D005-4E7E-B8C8-7DECC08378F5.jpeg
    29 KB · Visningar: 123
Det är dumt speciellt att om katten har någon dag riktigt behov av sina klor så kan den inte använda dem pga skydden. Dvs man kan råka utsätta dem för fara.

Tror nog de flesta är innekatter. Visst kan det hända där också men inte i lika stor utsträckning som en utekatt.

Hemskt är det oavsett men som sagt bättre än att operera bort klorna.
 
Man ska väll trä in dom där ringarna över ”kissflaskan” så kan man ha den på sig, redo och klar om man skulle bli nödig?

Känns som ett rimligt alternativ endå om jag ska längre än en mil och har druckit 3+ koppar kaffe! :cool::angel::rofl:

Fast den när tråden fram är nog inte så bekväm att ha på sig! O_o:nailbiting:
Kissflaskan?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
668
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 691
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp