Konstiga trailers

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zonya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 033
Sv: Konstiga trailers

32994981_6f227e0504.jpg

:rofl: :rofl:

Horses_ready_to_leave.jpg

de senaste

HorseTransport.jpg

Senast ändrad:

Det var den roligaste tråd jag sett på mycket, mycket länge....
Eller är man bara ovanligt lättroad såhär ute på bonnvischan i värstingvintern? :rofl: :rofl: :rofl: Herregud vilka skapelser!

Zonya skrev:
Vem hittar/har den konstigaste (ful eller fin) designade trailern?

Börjar med denna:
http://www.hevosnetti.com/images_myynti/kaskenviita.jpg

Tycker det mer liknar ett ufo än en trailer....:D

Eller en u-båt! :rofl: Vad gör den där lilla luckan där i ena hörnet...Eller det där lilla runda fönstret..
Det bara MÅSTE vara en amfibie-transport för hästar påväg till Gotland under en båtstrejk eller nåt! Är du säker på att den inte har utfällbara larvfötter undertill? Eller är ett perfekt tillhåll för CIA-agenter på nån parkeringsplats?

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att...
Svar
11
· Visningar
389
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka