• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare moondance
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 003
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

moondance

någon som har varit med om att ha gjort ett graviditets test & det har visat sej vara positivt, men sedan när man har gjort ett till graviditets test ett tag efter så har det visat sej vara negativt? det hände min kompis. hon tog ett graviditets test & det visade först positivt, men sedan tog hon ett nytt ett tag efter & det visade negativt & efter prover & grejjer så visade det sej faktiskt att hon INTE va gravid. hur fasen kan det ha blivit så att det visade positivt fast hon inte va gravid? konstigt ju.

Sv: konstigt.

Kan hon ha fått missfall?
Vad jag vet är det väldigt ovanligt att tester visar falskt positivt.

Sv: konstigt.

Om hon tog testet tidigt finns det en risk för att ägget aldrig fick fäste i livmodern! Det förekommer fall då ett första graviditetstest visar positivt och ett andra visar negativ, just på grund utav detta.

MVH Fredrika

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 069
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 060
Senast: Ninnurur
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka