konverteringsprogram?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Bonzaij
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 826
B

Bonzaij

vad finns det för bra såna program(som man gör om mp3 till waw i)??
Ska bränna en skiva, men brorsan har inte kvar det programmet, så jag måste hitta ett och jag har ingen aning om vad som är bra.

tack på förhand

Om du har winamp så kan du göra så att det skapar waw-filer istället när du spelar upp låtarna. Kom bara ihåg att ta bort så den inte fortsätter att spela upp utan stoppar när listan är klar :)
Gå in på preference -> plugin -> output och välj Nullsoft Disk Writer (välj configure med så du kan välja vart dom ska hamna). När du är klar så ändra tillbaka till där den stog förut.

aha :idea:

får komma ihåg det till nästa gång, hittade ett men nu måste jag avinstallera det. . .

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka