KÖp av JW hjälmen.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Natacha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 894
N

Natacha

någon som vet om man kan köpa den här Charles Owen ridhjälmen utomlands ? skulle vilja skicka efter en då jag har hört att den är billigare utomlands.. om någon har någon bra sida där den säljs skull det vara bra om nån kunde tipsa om den.

Sv: KÖp av JW hjälmen.

Sök i gamla trådar så hittar du nog adresser till engelska sidor, annars kikar du på försäljarlistan på John Whitakers sida.

http://www.saddlery.biz har JW hjälmar. Dom kostar 137.75 vilket är ca 1900 kr men frakten kostar en del så det lönar sig mer att beställa därifrån om man beställer något mer (det mesta är billigare där)!

hur mycket blri det i svenska kronor ?

No idea, men Lemieux skrev ju att 137.75 är ca 1900, så på dom hemsidorna som jag skrev upp ligger ju priserna under 1900.

Räkna pundet (£) som typ 13.50 SEK. Alltså

£100 x 13.50 = 1350 svenska kronor.
Annars är www.forex.se ett bra tips.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Blyger
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka