Köp träns åt "min" häst!

MissFideli

Trådstartare
Ponera att ni med mina pengar skulle få köpa ett nytt träns till Groms. Vad skulle ni satsa på?

Pålle ifråga:

21746439.jpg

21746353.jpg

Sv: Köp träns åt "min" häst!

Tycker du har ett jättefint träns.. har själv en svart häsr som jag har tabbocco färgat med mycket bling på:)

OT men.. vad är det för ras? Söt och stor :love:

Tränset är fint!

Dock kan det vara kul att prova lite andra färger än svart, de flesta har ju svart, och ev svart med vitt då, på svarta hästar. Även jag :angel:

Men jag ska ev byta till ngn tjusig mörkbrun till min svarta lätta nordis.

Han är en lettisk import med lettiskt halvblod till pappa och okänd (men troligen i samma storlek som Groms) mamma tyvärr. Underbar på alla vis, en riktig drömhäst :love: :love:

Han är ju dock inte min och hans sadel är svart, så det är lite svårt att köpa nått annat.

Jag tycker tränset han har är fint!

Xfull eller?

På Ullared hittade jag ett superfint pullar träns i xfull! Blev så glad eftersom nosgrimman på full inte går på min nordis.
Jag ska försöka ordna bild!

Tror det är Xfull, men ändå tycker jag det är litet. Ska ner till Ullared i höst, men sist jag var där fanns det inga bra. Eller ja det fanns, men då till typ samma priser som i vanliga affärer. Ska se igen om det finns nått bra.

Det jag köpte kostade 229! Det var det dyraste av dem jag tittade på! Det är lite bling på.

De hade svart med rosa foder också :rofl:
Men jag avstod från det.

Är löjligt förtjust i stübben (och har på tok för många)
De har ju även x-full. Mina x-full använder jag inte för att full ser bättre ut på honom :o Annars brukar träns vara små framförallt nosgrimman men inte stübben inte :D

Jag skulle valt ett med nättare nosgrimma, enfärgad. Inåtvända spännen. Väldigt stilrent.
Sen hade jag köpt ett pannband med mycket bling, gärna i en annan färg än crystal. Mörkrött vore fint.

tänk en riktigt djup röd.. nästan så den är svart. funkar helt klart på både herrar och damer

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka