Köpa endast ett pannband

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 856
P

piggis_83

från Frank Baines. Tror ni det går? Har ju köpt nytt FB-träns till min häst, passade jättebra förutom att pannbandet var ngt stort. Gör ju inte så mkt egentligen, men tror ni det går att köpa endast ett pannband, typ i cob då?
Har mailat Hansbo, så jag får väl svar snart, men om det inte går att köpa från dem kanske det går att köpa nån annanstans?

Tränset är alltså stl Full, och Cob på tränset är för litet.

Sv: Köpa endast ett pannband

Jag har för mig att de sa på min ridsportbutik när jag köpte mitt FB träs att det gick att beställa alla delar på tränset. Det borde inte vara något problem.

Sv: Köpa endast ett pannband

Ibland har man tur.....!! Mailade ju Hansbo o frågade, nej man kunde inte köpa endast pannband. MEN hon skulle kolla om dom hade ngt pannband från nåt reklammerat träns. O det hade dom! Så hon skulle skicka det till mig :d
Nu har jag ju i och för sig inte sett det än, hoppas det är samma bruna nyans o så, men men det märker man!
Så snart har jag förhoppningsvis ett träns i full med ett pannband i cob :banana:

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 112
Senast: shia
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 271
Utrustning Visste inte om denna tråd skulle vara här eller under hund men annars får ni bara flytta den! Jag fick för ett tag sedan ett träns av...
Svar
12
· Visningar
1 288
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och... 2
Svar
21
· Visningar
3 181
Senast: Martenix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka