Köpa häst utomlands...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare TB-lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 785
T

TB-lover

Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter vad gäller allt från köp till hästen kom hem... Stämde allt? Besiktade ni om hästen i sverige?

Sv: Köpa häst utomlands...

Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter vad gäller allt från köp till hästen kom hem... Stämde allt? Besiktade ni om hästen i sverige?

33 st som tittat men ingen som kan hjälpa med goda råd?? Hoppas någon vet något :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 455
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 156
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 928
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 938
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka