Köpa hjälm!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sooofia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 043
S

Sooofia

Hej!

Funderar på att köpa en ny hjälm, funderar på den där Charles Owen GR8 eller vad den heter, som Malin Baryard och Linda Heed rider med.

Men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha! Svårt val ju, finns så många att välja bland!

Funderar på en sån svart/grå eller en marinblå/ljusblå, men vet inte riktigt. Vad skulle ni ta?

Sv: Köpa hjälm!

jag ska köpa en sån, svart/grå, Dom är jättefina!!!

Tycker helt klart att du iaf skall ha en som är 2 färgad! Mkt snyggare än den helsvarta..! :)

jag vill också ha en sån, eller jag ska köpa så fort jag får råd. vill ha en blå/ljusblå, men den finns inte i GR8, då är det ett annat märke..
en sån som Angelica Augstsson har, Wellington Proffessional heter den.

02090017_2.jpg

Välj färgen du har på kavajen o sen antingen ljusblå eller grå på mitten:D Tycker den hjälmen e fin fin!

GR8 kostar ju runt 1500:- vet inte vad den andra kostar, men det ska jag ta reda på.

Wellington hjälmen har en svart kant där bak i nacken du vet såsom det är på JW hjälmarna, det har inte GR8.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka